gore

  • slika 3
  • ПРЕДСЕДНИЦА ОПШТИНЕ АЛИБУНАР: УЛАГАЊЕ У ОБРАЗОВАЊЕ ДЕЦЕ НАШ ЈЕ ПРИОРИТЕТ
  • ОБИЛАЗАК ПРЕДСЕДНИКА ОПШТИНЕ АЛИБУНАР ДУШАНА ДАКИЋА ЗАВРШНОЈ ФАЗИ СПОРТСКЕ ХАЛЕ У АЛИБУНАРУ
  • ПРЕДСЕДНИЦА ОПШТИНЕ АЛИБУНАР: УЛАГАЊЕ У ОБРАЗОВАЊЕ ДЕЦЕ НАШ ЈЕ ПРИОРИТЕТ

    ПРЕДСЕДНИЦА ОПШТИНЕ АЛИБУНАР: УЛАГАЊЕ У ОБРАЗОВАЊЕ ДЕЦЕ НАШ ЈЕ ПРИОРИТЕТ

    Председница општине Алибунар Зорана Братић, првог дана школе заједно са својим сарадницима посетила је школске установе на територији општине Алибунар. Председница је у разговору са просветним радницима и родитељима истакла да општина наставља са улагањем у обнову и изградњу образовних институција, наглашавајући да је сада најважније да су створени услови за безбедан повратак деце у школске клупе. Општина је обезбедила свим првацима и пригодне поклоне. Уручено је укупно 160 ранчева, колико и има ђака првака ове школске године

    Више..

  • Грађани општине Алибунар који имају регистрован профил на Порталу еУправа од данас добијају електронско Решења о утврђеном порезу на имовину за 2020. годину путем нове услуге електронске доставе у своје Јединствено електронско сандуче на овом порталу.

    Више..

  • Грађани општине Алибунар могу од сада електронским путем и на потпуно бесплатана начин пријавити децу за упис у предшколску установу "Полетарац" Алибунар.
  • ОБИЛАЗАК ПРЕДСЕДНИКА ОПШТИНЕ АЛИБУНАР ДУШАНА ДАКИЋА ЗАВРШНОЈ ФАЗИ СПОРТСКЕ ХАЛЕ У АЛИБУНАРУ

    ОБИЛАЗАК ПРЕДСЕДНИКА ОПШТИНЕ АЛИБУНАР ДУШАНА ДАКИЋА ЗАВРШНОЈ ФАЗИ СПОРТСКЕ ХАЛЕ У АЛИБУНАРУ

    Више..

ПРЕДСЕДНИЦА ОПШТИНЕ АЛИБУНАР: УЛАГАЊЕ У ОБРАЗОВАЊЕ ДЕЦЕ НАШ ЈЕ ПРИОРИТЕТ

ПРЕДСЕДНИЦА ОПШТИНЕ АЛИБУНАР: УЛАГАЊЕ У ОБРАЗОВАЊЕ ДЕЦЕ НАШ ЈЕ ПРИОРИТЕТ

ОБИЛАЗАК ПРЕДСЕДНИКА ОПШТИНЕ АЛИБУНАР ДУШАНА ДАКИЋА ЗАВРШНОЈ ФАЗИ СПОРТСКЕ ХАЛЕ У АЛИБУНАРУ

ОБИЛАЗАК ПРЕДСЕДНИКА ОПШТИНЕ АЛИБУНАР ДУШАНА ДАКИЋА ЗАВРШНОЈ ФАЗИ СПОРТСКЕ ХАЛЕ У АЛИБУНАРУ

Одржавање информационог система "Хермес"

РепубликаСрбија-АП Војводина
ОпштинаАлибунар
Тргслободе бр:4,
26310 Алибунар
Број: 404-99/2018-04
Дана: 07.11.2018. године
А Л И Б У Н А Р


На основу члана 39. став 2, 3 и 6. Закона о јавним набавкама („ Службени гласник РС“
бр.124/12, 14/15 и 68/15) и Одлуке о покретању поступка ЈН на коју се закон не примењује бр:
404-99/18-04 од 31.10.2018. године, наручилац дана 07.11.2018. године, упућује:

 

П О З И В

 

за прикупљање понуда за набавку услуге: одржавање информационог система «Хермес»

1. Предмет набавке на коју се закон не примењује: Набавка услуге-одржавање
информационог система «Хермес»
2. У понуди навести : 1. Цена без ПДВ-а, 2. ПДВ, 3. Цена са ПДВ-ом,
3. Начин и рок плаћања.
4. Уз понуду доставити:
- копију из регистра АПР-а,
- доказ да понуђач поседује изворни код
Понуде се достављају путем е-маила наручиоца: Ова адреса ел. поште је заштићена од спамботова. Омогућите JavaScript да бисте је видели., Са
назнаком понуда за јавну набавку на број: 404-99/18-04. Обавезно навести: назив,
матични број, ПИБ, адресу, број телефона и факса понуђача, као и име особе за
контакт, број рачуна и назив банке код које понуђач има отворен текући рачун
5. Рок за достављање понуда је 13.11.2018 године до 10 часова.
6. Критеријум за оцењивање понуда и избор најповољније понуде је најнижа понуђена
цена, ( оцењиваће се цена без ПДВ-а). У случају да два или више понуђача понуде
исту цену услуге, као повољнија сматраће се понуда оног понуђача који је
понудио дужи рок плаћања .
7. Службено лице ће понуде оценити најкасније до 15.11.2018. године
8. Наручилац задржава право да изабере једног понуђача у зависности од повољности
понуде или да одустане од вршења избора ако установи да ниједна понуда не
одговара захтевима Наручиоца.
9. Додатне информације у вези овог позива могу се добити сваког радног дана од 08-14
часова , и на број телефона 013/ 641-544, или путем наведеног е-маила.

 

Лице за контакт:
Анита Митровић

 

Преузмите текст Позива у ".pdf" формату

Штампа Ел. пошта

Набавка услуга поправке и одржавање возила

ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА 

Преузмите ".пдф" верзију документа 

На основу члана 60. Закона о јавним набавкама („Сл. Гласник РС“ бр.124/2012,14/15 и 68/15), Општина Алибунар 26310 Алибунар, Трг слободе бр. 4 Објављује ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА у поступку јавне набавке мале вредности бр. 404-97/18-04

Предмет јавне набавке је Набавка услуга- поправка и одржавање возила за потребе општине Алибунар

Дана 30.10. 2018. године

 

1. Наручилац: Општина Алибунар, Трг слободе бр. 4, Алибунар, интернет страница наручиоца: www.alibunar.org.rs;

2. Врста Наручиоца: Орган локалне самоуправе;

3. Врста поступка јавне набавке: Јавна набавка мале вредности;

4. Опис предмета набавке: Набавка услуга- поправка и одржавање возила за потребе општине Алибунар

Назив из општег речника набавке Ознака из општег речника набавке
Услуге поправке и одржавања аутомобила 50112000

5. Број партија, уколико се предмет набавке обликује у више партија: набавка није обликована по партијама 6. Критеријум за доделу Уговора: Критеријум за оцењивање понуда је најнижа понуђена цена; 7. Начин преузимања конкурсне документације, односно интернет адреса где је конкурсна документација доступна: лично, на адреси наручиоца, у канцеларији бр. 18 Одењене за финансије, на Порталу јавних набавки и на интернет страници наручиоца: www.alibunar.org.rs; 8.Начин подношења понуде и рок: Понуде се сачињавају према упутству наручиоца и са траженом документацијом достављају на адресу наручиоца лично или поштом на адресу: ОПШТИНА АЛИБУНАР, 26310 Алибунар Трг слободе бр.4, у затвореној коверти са назнаком: „Понуда за јавну Набавку услуга- поправка и одржавање возила за потребе општине Алибунар, Јн бр.404-97/18-04- НЕ ОТВАРАТИ“. На полеђини коверте обавезно навести назив, адресу и телефон понуђача. Понуде се достављају до дана 08.11.2018 године. Благовременом се сматра понуда која је примљена код наручиоца до 10.00 часова последњег дана истека рока, без обзира на начин како су послате. 9. Место, време и начин отварања понуда: Јавно отварање понуда обавиће надлежна комисија наручиоца истог дана у 10:30 часова, у просторијама Наручиоца: Канцеларија 18, 08.11.2018.год. у 10:30 часова, отварање је јавно; 10. Услови под којима представници понуђача могу учествовати у поступку отварања понуда: писмена овлашћења, потписана и оверена печатом од стране овлашћеног лица понуђача, која се предају комисији за јавне набавке пре отварања понуда; 11. Рок за доношење Одлуке: Одлуку о додели уговора или обустави поступка, наручилац ће донети у року не дуже од 10 дана од дана јавног отварања понуда. 12. Лице за контакт: Илија Пенца, тел 060/8450022, или на имејл Ова адреса ел. поште је заштићена од спамботова. Омогућите JavaScript да бисте је видели..

 

Штампа Ел. пошта

Одлукa о утврђивању просечних цена квадратног метра одговарајућих непокретности за утврђивање пореза на имовину за 2020. годину

Штампа Ел. пошта

Baner Pecat 211x81